رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه اندازی مرکز پژوهش یعنی ایجاد امپراطوری در شورا

13:22 - 01 مرداد 1393
کد خبر: ۱۵۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، گفت: : راه اندازی مرکز پژوهش در شورا یعنی راه اندازی امپراطوری در شورا و من با این کار به شدت مخالف هستم که بخواهیم 300 نفر را استخدام کنیم.

: عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: راه اندازی مرکز پژوهش در شورا یعنی راه اندازی امپراطوری در شوار و من با این کار به شدت مخالف هستم که بخواهیم 300 نفر را استخدام کنیم.

مهدی چمران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان با اشاره ضرورت توجه به مطالعات در تمامی فعالیت های شهر تهران، اظهار کرد: شهرداری تهران مرکز پژوهش و مطالعات دارد و باید شورای شهر تهران از ظرفیت موجود در این مرکز به خوبی بهره مند شود.

وی درباره راه اندازی مرکز مطالعات شورای شهر تهران باتاکید بر اینکه مخالف شدید راه اندازی این مرکز هستم، تصریح کرد : با وجود تصویب این طرح در شورا من باراه اندازی آن مخالفم چون بر این باورم هر چقدر هم این مرکز وسیع شود مسایل شهر تهران بقدری پیچیده وبسیار است و نیاز ما به متخصص را مرتفع نمی کند.


این عضوشورای شهر تهران ادامه داد: ما هر چقدر متخصص در این مرکز جمع کنیم مسایل جدیدی در شهر مطرح می شود که مرکز متخصص مربوطه نخواهد داشت.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، اعلام کرد: راه اندازی مرکز پژوهش در شورا یعنی راه اندازی امپراطوری در شوار و من با این کار به شدت مخالف هستم که بخواهیم 300 نفر را استخدانم و به انها حقوق بپردازیم.

چمران با اشاره به اینکه پژوهش محور بودن بدین معنا نیست که به طور حتم مرکزی با این عنوان در شورای شهر تهران راه اندازی شود، گفت: با ایجاد دفتر پژوهش در شورای شهر تهران می توان از نقطه نظر کارشناسان استفاده کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *