وزیر اطلاعات خواستار حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها شد

16:04 - 02 مرداد 1393
کد خبر: ۱۵۴۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر اطلاعات با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، از عموم آحاد مردم خواست تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

: وزیر اطلاعات با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، از عموم آحاد مردم خواست تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

به گزارش ،حجت الاسلام سید محمود علوی،وزیر اطلاعات با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، از عموم آحاد مردم خواست تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز امتیاز حق از باطل است. امام خمینی(ره)

درهیاهوی دعوای قدرت های پوشالین جهان بر سر مال اندوزی و استثمار مردم مستضعف دنیا که گوش فلک را می آزرد ، ابر مردی ظهور کرد که برای هیچ یک از این اصوات انکر وقعی قائل نشد و بانگ دلیرانه اش تمامی مردم آزاده ی جهان را برانگیخت و شعار اعتصام به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه را در سراسر گیتی طنین انداز نمود.

در ادامه این پیام آمده است: اینک با گذشت بیش از دو دهه، فریادش هم چنان در گوش ها پیچیده و امت اسلامی با لبیک به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی این روز را گرامی می دارند.

در این پیام تاکید شده است:روز قدس امسال وظیفه ی هر آزاده ای را از سالهای گذشته سنگین تر می کند، چرا که مردم روزه دار مسلمان در نوار غزه در زیر حملات ددمنشانه ی سفاکان کودک کش رژیم اشغالگر قدس چشم امید به مشتهای گره کرده ی ما و فریاد بلندمان دارند.

پس راهی می شویم و دیگر بار قدرت وحدت جهان اسلام را به رخ استکبار جهانی و اشغالگران قدس شریف خواهیم کشید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *