تصادف زنجیره‌ای و حریق در محور گناباد به تربت‌حیدریه

13:55 - 04 مرداد 1393
کد خبر: ۱۶۳۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۳۵ محور گناباد به تربت حیدریه خراسان رضوی ۲ کشته و ۹ مجروح برجای گذاشت.

: تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۳۵ محور گناباد به تربت حیدریه خراسان رضوی ۲ کشته و ۹ مجروح برجای گذاشت.
 فرمانده انتظامی شهرستان گناباد در تشریح این سانحه رانندگی گفت: گزارش تصادف زنجیره‌ای و حریق 2 دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۳۵ محور گناباد به تربت حیدریه به مرکز فوریت‌های پلیسی مخابره و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.
سرهنگ قدمگاهی افزود: با حضور عوامل انتظامی و عوامل آتش نشانی حریق مهار و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از زاهدان به مقصد مشهد در حرکت بوده به علت نقص فنی در کنار جاده توقف و یک دستگاه اتوبوس دیگر نیز که از زاهدان به مقصد مشهد در حرکت بوده برای روشنایی و کمک کردن در پشت اتوبوس توقف می‌کند.
دقایقی بعد یک دستگاه کامیون یخچالدار که از سمت گناباد به سمت تربت حیدریه در حرکت بوده با اتوبوس دوم برخورد و 2دستگاه اتوبوس و خودرو کامیون دچار حریق می‌شوند.
این درحالی است که یک دستگاه پژو ۴۰۵ که به سرنشینی زوجی جوان و فرزند خردسالشان از تربت حیدریه به سمت گناباد در حرکت بوده به عقب کامیون برخورد می‌کند.
وی تصریح کرد: در این سانحه رانندگی، راننده اتوبوس دوم و یکی از مسافران اتوبوس که در بین 2 اتوبوس در حال امداد رسانی به اتوبوس دارای نقص نفی بودند به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده کامیون و ۸ نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان۱۵خرداد گناباد منتقل می‌شوند.
سرهنگ قدمگاهی با اشاره به رضایت بخش بودن حال مصدومان این سانحه تصریح کرد: علت دقیق تصادف از سوی کار‌شناسان پلیس راه در دست بررسی است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *