نشست مشترک وزیر کشور با استانداران و دبیران کل 80حزب آغاز شد

18:14 - 04 مرداد 1393
کد خبر: ۱۶۶۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: اولین نشست مشترک استانداران و 80 نفر از دبیران کل احزاب و تشکل های سیاسی با حضور وزیر کشور و معاونان وی از دقایقی پیش در وزارت کشور آغاز شد.

: اولین نشست مشترک استانداران و دبیران کل احزاب و تشکل های سیاسی با حضور وزیر کشور و معاونان وی از دقایقی پیش در وزارت کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، اولین نشست مشترک استانداران و دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی از ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز شنبه با هدف تبادل نظر، هم‌اندیشی و شناسایی موانع پیش روی فعالیت احزاب در کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور آغاز شد.

در این نشست قرار است احزاب و تشکل های سیاسی اهداف و مسایل و مشکلات پیش روی خود را بیان کنند. استانداران و دبیران کل احزاب پس از پایان این نشست در ضیافت افطار وزارت کشور شرکت خواهند کرد

این دومین نشست رسمی وزیر کشور و احزاب و تشکل های سیاسی است. عبدالرضا رحمانی فضلی 14 دی ماه سال گذشته نیز در محل این وزارتخانه میزبان بیش از 50 حزب فعال کشور بود.

بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مربوط به احزاب، آسیب شناسی فعالیت احزاب در کشور، بحث های مربوط به احیای خانه احزاب و همچنین اصلاح قانون احزاب از جمله موضوعاتی بود که در اولین نشست احزاب با وزیر کشور مورد بحث قرار گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *