سرویس‌های قدیمی پستی، به کار افتادند

12:29 - 05 مرداد 1393
کد خبر: ۱۶۹۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون فنی مدیرعامل شرکت پست از احیای سرویس‌های به فراموشی سپرده شده و یا عملیاتی نشده خبر داد.

: معاون فنی مدیرعامل شرکت پست از احیای سرویس‌های به فراموشی سپرده شده و یا عملیاتی نشده خبر داد.

به گزارش میزان، اسماعیل بوداغی با بیان این‌که در سال جاری خدمات جدیدی به مشتریان ارایه می شود، گفت: با احیای سرویس پس کرایه، هزینه پستی به جای فرستنده از گیرنده دریافت خواهد شد.

وی به خدمت توزیع در زمان مشخصTIME LEVEL SERVICE) TLS) اشاره کرد و گفت: بر اساس نیاز کشور به خصوص کلان شهرها، با سرویس TLS می توان توزیع مرسولات را در زمان خاصی که مشتری تقاضا می کند ارایه داد.

بوداغی در عین حال، هزینه این خدمت را بسیار ناچیز و بر اساس تعرفه مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عنوان کرد.

وی درادامه یکی از استراتژی‌های پست را بحث کد ملی مکان (کد پستی) به عنوان کد ملی جغرافیایی دانست و افزود: استفاده مناسب از کد پستی ده رقمی موجب افزایش سرعت، ساده‌سازی و تسهیل در فرایندهای کاری شبکه پستی می‌شود.

وی بانک اطلاعات به هنگام شده کدپستی را عامل مستقیم و غیرمستقیم جذب ترافیک از جمله پست رسانه و پست مستقیم (DM) برشمرد و گفت: تا سال آینده، تمامی اماکن سطح کشور با تخصیص اعتبارات لازم به هنگام و به عنوان کد واحد مکان در سطح کشور مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: این کار طی پروسه 15 ماهه، انجام پذیرفته، به طوری که مقدمات لازم سرشماری سال 95 از طریق کد پستی انجام شود.

معاون شرکت پست افزود: با توجه به این که بانک اطلاعات مکان در اختیار شبکه پست است، می توانیم خدمات نوینی همچون پست رسانه را به شهروندان ارایه دهیم.

وی با اشاره به تحقیقات صورت گرفته در زمینه بازاریابی و فروش خدمات و بررسی نیازهای مشتریان در سطح جامعه گفت: در این زمینه، بخش بندی بازار صورت گرفت، که باعث بالا رفتن مشارکت عمومی همکاران شد.

وی با اشاره به سرویس پست مستقیم و پست جواب قبول، نیز گفت: سرویس‌های متنوع دیگری هم در دستور کار شبکه پست است که به محض عملیاتی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *