دستگیری یک مظنون در رابطه با پرونده ترور معلم شهرستان سرباز

13:06 - 05 مرداد 1393
کد خبر: ۱۷۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: احتمال رد پای گروهک های تروریستی در پرونده ترور جواد نوروزی، معلم شهرستان سرباز وجود دارد.

: رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: احتمال رد پای گروهک های تروریستی در پرونده ترور جواد نوروزی، معلم شهرستان سرباز وجود دارد.
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در گفت وگو با میزان افزود: یک مظنون در رابطه با این پرونده ترور دستگیر شده است و هماکنون بازجویی و تحقیقات جهت مشخص شدن نقش وی در ترور ادامه دارد.
وی همچنین درباره پرونده ترور محمدرضا صیادی، کارشناس ثبت احوال بخش سرباز گفت: این پرونده در مجتمع قضایی امنیتی استان سیستنا و بلوچستان در حال رسیدگی است و زمانی که بررسی پرونده به پایان برسد نتیجه اعلام می شود.
حمیدی ادامه داد: این کارشناس ثبت احوال در اردیبهشت امسال زمانی که در محل کار خود مشغول انجام وظیفه بود، هدف 5 گلوله فردی ناشناس قرار گرفت و جان خود را از دست داد. هنوز انگیزه این قتل مشخص نشده و از هویت ضاربان نیز اطلاعاتی به دست نیامده است.

رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با هرگونه ناامنی و سلب آسایش اجتماعی در منطقه به شدت برخورد می شود و عوامل آن به اشد مجازات می‌رسند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *