نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود

14:34 - 06 مرداد 1393
کد خبر: ۱۷۶۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: نماز پرشکوه عید سعید فطر ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۳، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران اقامه می‌شود.

: نماز پرشکوه عید سعید فطر ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۳، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران اقامه می‌شود.

به گزارش ، نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در تهران اقامه می شود.

ریس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران با بیان این که هر زمان که عید سعید فطر اعلام شود آمادگی برپایی مراسم نماز عید فطر را داریم، گفت: از ساعت 4 و 30 دقیقه صبح روز عید فطر درهای مصلا از سه ضلع شرقی، غربی و شمالی به روی نمازگزاران باز است و نماز به امامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رأس ساعت هشت اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام شیرمردی با بیان این که 13 کمیته در ستاد مراسم عید سعید فطر برای برپایی هر چه باشکوهتر نماز عید فطر انجام وظیفه می کنند؛ گفت: 4000 دستگاه اتوبوس در صبح عید سعید فطر شهروندان را از میدان های مختلف تهران به مصلای بزرگ امام خمـــینی (ره) منتقل می کنند و پس از مراسم به مبادی و میدان های اصلی باز می گردانند.

وی افزود: همچنین هر 3 دقیقه یک قطار شهری (مترو) نیز در رفت و آمد به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) است و از مبادی ورودی مصلا نیز450 دستگاه ون نمازگزاران را به داخل مصلا منتقل می کند.

حجت الاسلام شیرمردی افزود:4000 نفر مسئولیت انتظامات و راهنمایی را در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برعهده خواهند داشت.

وی با بیان این که 60 سازمان و نهاد علاوه بر نیروهای مردمی در کار مراسم نماز عید سعید فطر مشارکت دارند، گفت: همچنین 4 پارکینگ بزرگ در اطراف مصلا برای خودروهای شخصی در نظر گرفته شده هر چند بهتر است نمازگزاران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *