موضوع 3000بورسیه غیرقانونی صحت ندارد/ درباره پیشنهاد ریاستم بر صداوسیما صحبت نمی‌کنم

11:56 - 11 مرداد 1393
کد خبر: ۱۷۷۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه قصد ندارد درباره گمانه زنی‌ها و شایعه ریاستش بر سازمان صدا و سیما صحبت کند، دریافت بورسیه های غیر قانونی در دولت محمود احمدی نژاد را رد کرد.

: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه قصد ندارد درباره گمانه زنی ها و شایعه ریاستش بر سازمان صدا و سیما صحبت کند، دریافت بورسیه های غیر قانونی در دولت محمود احمدی نژاد را رد کرد.

سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان در پاسخ به این سئوال که در برخی خبرها از جنابعالی به عنوان یکی از گزینه های ریاست آینده صدا و سیما نام برده می شود، آیا از شما برای ریاست سازمان صدا وسیما برنامه و رزومه کاری دریافت شده، اظهار کرد: درباره این موضوع صحبت نمی کنم.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره اخذ 3 هزار بورسیه غیر قانونی در دولت احمدی نژاد و اینکه گفته می شود مشاور وی و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد در دولت دهم یکی از افرادی بوده که از این بورسیه های غیرقانونی استفاده کرده است؟ این موضوع که در دولت احمدی نژاد این تعداد بورسیه دکتری به صورت غیرقانونی به افراد خاص تعلق گرفته است را رد کرده و نادرست خواند.

حسینی که در دولت نهم و پیش از تصدی عنوان وزارت ارشاد در دولت دهم، رئیس دانشگاه پیام نور بود، یادآوری کرد که موضوع 3 هزار بورسیه غیرقانونی در کمیسیون آموزش مجلس مطرح و دنبال شده و اصلا بحث غیر قانونی بودن این بورسیه ها مطرح نبوده است.

وی افزود: در خصوص بورسیه ها در دولت قبل روال قانونی طی شده و ادعاهایی که درباره غیرقانونی بودن آنها مطرح می شود، صحت ندارد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در این ارتباط کمیته ای در کمیسیون آموزش تشکیل شده و این موضوع را پیگیری می کند و تا آنجایی که بنده در جریان پیگیری های مجلس قرار گرفته ام، بحث غیرقانونی بودن بورسیه ها مطرح نیست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *