تشکیل کارگروهی در مجلس برای تدوین طرح جامع فعالیت‌ های هسته‌ای

13:39 - 11 مرداد 1393
کد خبر: ۱۷۹۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از تشکیل کارگروه در این کمیسیون برای تدوین طرح جامع فعالیت های هسته ای خبر داد و گفت: تدوین این طرح بعد از تعطیلات تابستانی مجلس در دستور کار این کمیسیون قرار خواهد گرفت.

: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از تشکیل کارگروه در این کمیسیون برای تدوین طرح جامع فعالیت های هسته ای خبر داد و گفت: تدوین این طرح بعد از تعطیلات تابستانی مجلس در دستور کار این کمیسیون قرار خواهد گرفت.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ، در مورد تدوین طرح جامع فعالیت های هسته ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که قرار است با پیشنهاد رئیس مجلس شورای اسلامی تدوین شود، اظهار کرد: آقای لاریجانی در این خصوص ایده ای دادند که ما موظف به بسط آن هستیم؛ چراکه ایران عضو باشگاه هسته ای جهان بوده و این حضور مستلزم قاعده و قانون است. بنابراین ما نیازمند تدوین یک طرح قانونمند برای فعالیت هسته ای هستیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، افزود: حریم امنیتی مراکز هسته ای و حقوق صاحبان اراضی و پرسنلی که در این پروژه نقش دارند باید به واسطه این طرح در نظر گرفته شود و از تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

حقیقت‌پور با اشاره به اینکه مراحل مقدماتی این طرح در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انجام شده است، خاطر نشان کرد: بعد از تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی این طرح در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار خواهد گرفت و یک تیم به صورت کارگروه تعیین کرده و این طرح را به طور جدی بررسی و اجرا خواهیم کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *