اختصاص 18میلیارد تومان اعتبار به خرید تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان

11:14 - 12 مرداد 1393
کد خبر: ۱۸۳۳
خبرگزاری میزان: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از افزایش اعتبارات خرید و تأمین تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان خبر داد.

: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از افزایش اعتبارات خرید و تأمین تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان به  18میلیارد تومان خبر داد.

یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، به افزایش اعتبارات خرید و تأمین تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان اشاره کرد و افزود: برای خرید تجهیزات توانبخشی در چهار ماه اول سال جاری مبلغ 18 میلیارد تومان اختصاص یافت که خوشبختانه این رقم نسبت به گذشته افزایش یافته است.


وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر 140 مرکز روزانه و همچنین 280 مرکز شبانه توانبخشی در استان‌های مختلف کشور فعال است و خدمات مورد نیاز را به معلولان ارائه می دهند، گفت: علاوه بر  این مراکز مورد نظر خرید تجهیزات و لوازم توانبخشی شامل عصا، واکر، ویلچر، سمعک و سایر لوازم بهداشتی افراد را تحت پوشش قرار می دهند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی درباره حمایت از معلولان تحت پوشش سازمان نیز اظهار کرد: هدف ما، حمایت  کامل از معلولان تحت پوشش است که در این راستا افزایش اعتبارات خرید لوازم توانبخشی نیز می تواند سطح کمی و کیفی حمایت های ما را  از این قشر ارتقاء دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *