بانک مرکزی اسامی دانه درشت‌های دوران احمدی‌نژادی را اعلام کند

12:00 - 13 مرداد 1393
کد خبر: ۱۸۹۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بانک مرکزی خواست تا به منظور پایان دادن به ابهامات ایجاد شده اسامی دانه درشتهای بانکی را اعلام کند.

: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بانک مرکزی خواست تا به منظور پایان دادن به ابهامات ایجاد شده اسامی دانه درشتهای بانکی را اعلام کند.

به گزارش ، محمدقسیم عثمانی، درباره درخواست دفتر محمود احمدی نژاد از رییس کل بانک مرکزی برای اعلام اسامی دانه درشتهای بانکی نزدیک به دولت قبل و اینکه نسبت دادن دانه درشتها به دولت قبل جو سازی سیاسی است،‌ گفت: ابهامات موجود در این زمینه به صلاح کشور نیست.

نماینده بوکان در مجلس افزود: اگرافرادی از نزدیکان دولت قبل در لیست دانه درشتهای بانکی قرار دارند اگر هست اعلام کنند بانک مرکزی لیست آنها را اعلام کند.

وی افزود:‌ نامه دفتر رییس جمهور سابق به این معناست که افرادی از نزدیکان دولت قبل در لیست دانه درشتها نیستند از این رو اگر بانک مرکزی جواب ندهند یعنی حرف آنها درست است.

به گفته این عضو کمیسیون برنامه و ‌بودجه مجلس، بانک مرکزی برای اعلام اسامی دانه درشتهای بانکی الزام قانونی نمی خواهد و می تواند اسامی آنها را اعلام کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *