سنجش سلامت بیش از 70 هزار نوآموز شهر تهران تا اول مرداد

14:59 - 13 مرداد 1393
کد خبر: ۱۹۲۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس اداره آموزش و پروش استثنایی شهر تهران از سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از 70 هزار نوآموز تا ابتدای مرداد خبر داد.

: رئیس اداره آموزش و پروش استثنایی شهر تهران از سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از 70 هزار نوآموز تا ابتدای مرداد خبر داد.

به گزارش ، وجیه‌الله پرویزی اظهار داشت: تعداد کل نوآموزانی که مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند71 هزار و 650 نفر است که از این تعداد 66 هزار و 724 نوآموز در ارزیابی اولیه جهت ثبت‌نام قطعی به مدارس عادی معرفی شده‌اند و حدود 4 هزار و 926 نفر از نوآموزان که در ارزیابی اولیه مشکوک به مشکل تشخیص داده شده بودند جهت ارزیابی دقیق‌تر به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شده‌اند.

وی ضمن قدردانی از همکاری اولیا ابراز امیدواری کرد که با حضور مشاورین متخصص و با تجربه، دغدغه‌های اولیا در بیشتر موارد با مشاوره‌های راهبردی و راهگشا مرتفع شد و در این خصوص اداره آموزش و پرورش استثنایی آماده هر گونه خدمت است.

رئیس اداره آموزش و پروش استثنایی شهر تهران از اولیایی که هنوز موفق به سنجش سلامت فرزند خود نشده‌اند درخواست کرد در وقت باقی‌مانده نسبت به پیگیری و انجام سنجش اقدام کنند.

پرویزی خاطر نشان کرد: در سال گذشته حدود 96 هزار نوآموز مورد سنجش سلامت قرار گرفتند که حدود 450 نفر به مدارس استثنایی جهت ثبت‌نام معرفی و بقیه در مدارس عادی مشغول به تحصیل شده‌اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *