مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای تا چهارشنبه تمدید شد

15:20 - 13 مرداد 1393
کد خبر: ۱۹۳۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای آموزش مهارتی سال ۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 مرداد تمدید شد.

: آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای آموزش مهارتی سال ۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 مرداد تمدید شد.​

به گزارش ، به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای آموزش مهارتی سال 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 مرداد تمدید شد.

آن دسته از داوطلبانی که هنوز برای ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام نکرده‌اند در مدت تعیین شده می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org ، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم آوردن اطلاعات و مدارک لازم و پس از پرداخت وجه ثبت‌نام برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

ظرفیت پذیرش برای این دوره 274 هزار و 700 نفر است که از این تعداد 117 هزار و 805 نفر در گروه صنعت، 23 هزار و 500 نفر در رشته کشاورزی، 96 هزار و 300 نفر در رشته مدیریت و خدمات اجتماعی و37 هزار و 95 نفر در رشته فرهنگ و هنر پذیرش می‌شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *