قطع آب3 هزار واحد مسکونی پر مصرف در تهران/ معرفی پرمصرف‌ها به مراجع قضایی

13:22 - 14 مرداد 1393
کد خبر: ۱۹۷۶
بعد از گذشت نزدیک به سه ماه از اولتیماتوم مسئولان مبنی بر قطع آب مشترکان پرمصرف قرار است روز شنبه آب منازل مسکونی سه هزار خانواده تهرانی قطع شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران از قطع آب سه هزار واحد مسکونی پر مصرف تهرانی در روز شنبه خبر داد و گفت: بعد از گذشت نزدیک به سه ماه از اولتیماتوم مسئولان مبنی بر قطع آب مشترکان پرمصرف قرار است روز شنبه آب منازل مسکونی سه هزار خانواده تهرانی قطع شود.
محمد پرورش با بیان این مطلب گفت: مشترکان پر مصرف آب از مدت ها پیش شناسایی شده اند و آب مشترکانی که بیش از 50 متر مکعب در ماه مصرف دارند روز شنبه به مدت 7 ساعت قطع می شود.
وی با بیان اینکه 9 هزار مشترک با مصرف ماهانه 40 مترمکعب آب در تهران هستند، اظهار کرد: برای مشترکان پر مصرف تا امروز 2 اخطار صادر شده است و به دلیل بی توجهی و ادامه روند مصرف مجبور به قطع آب این شهروندان هستیم.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران افزود: بیشتر مشترکان پر مصرف تهرانی ساکن شمال شهر هستند و حدود 70 درصد آنها مصارف آبیاری باغ، باغچه و استخر دارند. قرار است روز شنبه به مدت 7 ساعت آب مصرفی این مشترکان قطع شود و اگر در نتیجه این قطعی مصرف این مشترکان ادامه دار باشد این مشترکان به مراجع قضایی معرفی می شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *