بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی شکل گرفته است

13:25 - 15 مرداد 1393
کد خبر: ۲۰۴۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرمانده کل سپاه در اجلاسیه سراسری شجره طیبه صالحین گفت: بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی در جهان شکل گرفته و این رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

: فرمانده کل سپاه در اجلاسیه سراسری شجره طیبه صالحین گفت: بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی در جهان شکل گرفته و این رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

به گزارش ، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین اجلاسیه سراسری شجره طیبه صالحین که با حضور جمعی از علما، روحانیون، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها به عنوان اساتید شجره طیبه صالحین بسیج برگزار شد، گفت: روحانیت برای ارائه سبک زندگی انقلاب اسلامی باید تن به آب و آتش بزند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: مجاهدت برای تشکیل بسیج جهان اسلام با الگوی انقلاب اسلامی نیازمند حضور و تلاش بی‌شائبه روحانیت برای استقرار و تعمیق معنویت در بین آحاد جوامع اسلامی و بشریت است.

وی در خصوص نقش سپاه در این زمینه تصریح کرد: سپاه به عنوان اصلی‌ترین پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن برای تحقق این رسالت خطیر با تمام توان در این عرصه وارد شده و زمینه را برای اجرای نظام تربیتی صالحین به عنوان اصلی‌ترین ماموریت فراهم آورده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تقسیم‌بندی مقام معظم رهبری از مراحل انقلاب اسلامی اظهار داشت: شجره طیبه صالحین به‌عنوان محوری‌ترین فعالیت بسیج، زیرساخت تربیتی انسان‌ها برای عبور از مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی «اسلامی کردن دستگاه‌های نظام و انقلاب اسلامی» می‌باشد که این مهم بدون حمایت روحانیت انقلابی ابتر خواهد ماند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *