انتقاد سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از همبستگی مجلس بحرین با منافقین

13:50 - 15 مرداد 1393
کد خبر: ۲۰۴۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اعلام همبستگی پارلمان بحرین با گروهک تروریستی منافقین رفتار خصمانه ای علیه ایران بوده که با هدف فرافکنی در خصوص اعتراضات اخیر مردم این کشور علیه دولت بحرین صورت گرفته است.

: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اعلام همبستگی پارلمان بحرین با گروهک تروریستی منافقین رفتار خصمانه ای علیه ایران بوده که با هدف فرافکنی در خصوص اعتراضات اخیر مردم این کشور علیه دولت بحرین صورت گرفته است.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان، اعلام همبستگی پارلمان بحرین با گروهک تروریستی منافقین را اقدامی خصمانه علیه ایران دانست و اظهار کرد: هم اکنون حکومت بحرین در مقابل انقلاب ملت خود قرار گرفته است ضمن اینکه تاکنون نتوانسته به مطالبات آن ها پاسخ دهد و با شدیدترین روش توسط نیروهای امنیتی برای سرکوب آنها تلاش می کند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حکومت بحرین نمی تواند نظم عمومی رادر کشورخود برقرار کند به همین دلیل می خواهد که با این اقدامات در خصوص اعتراض مردم کشورش دست به فرافکنی بزند و ریشه اینگونه اعتراضات را به بیرون ازمرزهایش نسبت دهد بنابراین با گروهک تروریستی منافقین که معاند ایران هستند متحد شده و اعلام همبستگی می کند و این اقدام در توجیه برخورد خشونت آمیز آنها در مقابل مردم کشورش صورت می گیرد.

وی در بیان موضع ایران در مقابل این اقدام پارلمان بحرین خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران این اقدام کشور بحرین را برخلاف همجواری و روابط مسالمت آمیز بین 2 کشور دانسته و اعلام همبستگی با این گروهک را رفتار خصمانه ای علیه ایران می داند.

  به گزارش میزان، اخیرا عبدالحکیم الشمری نماینده پارلمان بحرین با تقدیم نامه‌ای به مریم رجوی به نیابت از اعضای پارلمان این کشور، با این گروهک اعلام همبستگی کرد همچنین وی در فیلمی که مربوط به یک مراسم شام در ژوئیه 2014 است، از اقدامات جنایتکارانه گروهک تروریستی منافقین تمجید کرده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *