محکومیت میلیاردی یک قاچاقچی تلفن همراه در زنجان

15:15 - 15 مرداد 1393
کد خبر: ۲۰۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، در تشریح پرونده‌های رسیدگی شده در این اداره کل، به جریمه میلیاردی یک قاچاقچی تلفن همراه و تبلت اشاره کرد.

: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، در تشریح پرونده‌های رسیدگی شده در این اداره کل، به جریمه میلیاردی یک قاچاقچی تلفن همراه و تبلت اشاره کرد.
به گزارش ، حمیدرضا عزیزپور با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان در سال جاری مربوط به محکومیت قاچاقچی تلفن همراه است، تصریح کرد: بر اساس گزارش آگاهی زنجان این متهم اقدام به قاچاق تلفن همراه و تبلت کرده بود.
وی با بیان اینکه پرونده مذکور در شعبه مربوط به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت، افزود: پس از بررسی پرونده و با توجه به تخلفاتی که این شرکت انجام داده بود، متهم علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، به پرداخت 3 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به رسیدگی این اداره کل به پرونده های قاچاق سیگار در این استان، اضافه کرد: همچنین طی این مدت به پرونده قاچاق پوشاک خارجی نیز رسیدگی شده است.
عزیزپور اضافه کرد: بر اساس گزارش نیروی انتظامی شعبه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز این پرونده را مورد بررسی قرار داد.
وی گفت: با بررسی‌های به عمل آمده، متهم پرونده به پرداخت 150 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالاهای کشف شده محکوم شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *