اجاره سوئیت های مبله برای برگزاری مجالس شبانه ممنوع

16:02 - 15 مرداد 1393
کد خبر: ۲۰۷۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر در هنگام قرارداد شرط شود که خانه‌های سوییت مبله برای برگزاری مهمانی‌های شبانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، اجاره آن باطل است.

: یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر در هنگام قرارداد شرط شود که خانه‌های سوییت مبله برای برگزاری مهمانی‌های شبانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، اجاره آن باطل است.
محمدرضا ملکی در گفت وگو با خبرنگار میزان افزود: مشارکت در برگزاری اینگونه مجالس، اگر طرف نداند که مجلس با چه هدف و برنامه‌ای برگزار می‌شود، منافی عفت است.
وی با اشاره به اینکه اگر موجر نداند این سوییت برای چه مراسمی اجاره داده می‌شود، قرارداد درست است، تصریح کرد: اما مستاجر به عنوان برگزارکننده این مجلس باید پاسخگو باشد.
این وکیل دادگستری ادامه داد: مجازاتی که برای استفاده از این نوع مجالس شبانه در نظر گرفته شده، شلاق و جریمه نقدی است. اگر دراین مجالس اسباب موسیقی‌های غیرمجاز استفاده شود، این مجازات بدان تعلق می‌گیرد.
ملکی همچنین گفت: بعضی از این سوییت‌ها به عنوان خانه‌های فساد استفاده می‌شوند و حتی استفاده از مشروبات الکلی یکی از مواردی است که دراین خانه‌ها دیده می‌شود که مجازات آن معمولا حبس است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *