ثبت نام بیش از 4میلیون نفر مددجوی بهزیستی برای دریافت سبد کالا

11:50 - 18 مرداد 1393
کد خبر: ۲۰۹۰
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: چهار میلیون و 500 هزار نفر برای دریافت سبد کالا بین مددجویان ثبت نام کرده بودند که تعداد زیادی از آنها را سالمندان و افرادی تشکیل می دهند که از سازمان مستمری دریافت نمی‌کنند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: چهار میلیون و 500 هزار نفر مددجوی تحت پوشش این سازمان برای دریافت سبد کالا ثبت نام کرده اند که تعداد زیادی از آن‌ها را سالمندان و افرادی تشکیل می دهند که از سازمان مستمری دریافت نمی‌کنند.

یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره اینکه چه افرادی می توانند از امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در این طرح بهره مند شوند، اظهار کرد: تمامی معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن از حوزه توانبخشی مشمول دریافت سبد کالا  شده‌اند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که تنها افراد مستمری بگیرمشمول دریافت سبد کالا نشده اند، گفت: چهار میلیون و 500 هزار نفر برای دریافت سبد کالا ثبت نام کرده بودند که تعداد زیادی از آن‌ها سالمندان و افرادی تشکیل می دهند که از سازمان مستمری دریافت نمی‌کنند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی در خاتمه تصریح کرد: افرادی که سبد کالا دریافت نکرده‌اند می‌توانند به ادارات بهزیستی محل زندگی خود مراجعه و تقاضای دریافت سبد کالا کنند تا با توجه به شرایط در نظر گرفته شده امکان اینکه مشمول این طرح می شود یا نه مورد بررسی قرار گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *