استفاده از ظرفیت ها برای کمک به زندانیان

13:21 - 19 مرداد 1393
کد خبر: ۲۱۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: ظرفیت‌های زیادی در استان گلستان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها به نفع مددجویان و جامعه استفاده کرد.

: رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: ظرفیت‌های زیادی در استان گلستان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها به نفع مددجویان و جامعه استفاده کرد.
به گزارش خبرنگار میزان، احمد فاضلیان در دیدار با مطهر نژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان افزود: از این ظرفیت ها و تولید ثروت می‌توان برای کمک به مددجویان به ویژه مددجویان کانون اصلاح و تربیت که به کمک و پشتیبانی بیشتری نیاز دارند، استفاده کرد.
وی ادامه داد: ایجاد یک مجتمع صنعتی بزرگ برای مددجویان از مهم‌ترین اهداف دستگاه قضایی استان گلستان است تا مددجویان پس از آزادی در این مجتمع مشغول به کار شوند.
رییس کل دادگستری استان گلستان اضافه کرد: بیکاری پس از آزادی مهم‌ترین عامل بازگشت دوباره به زندان و بزهکاری است. مددجویان با اشتغال می‌توانند پس از دوران محکومیت زندگی شرافتمندانه در جامعه داشته باشند .
فاضلیان گفت: ایجاد اشتغال و استفاده از منابع یکی از مهمترین ارکان اقتصاد مقاومتی است، بنیاد تعاون نشان داده که در این راستا و فرمایشات مقام معظم رهبری، نقش خوب و قدم مثبتی در تولید ثروت با اتکا به منابع داخلی زندان‌ها و مددجویان در حال انجام است .
وی تاکید کرد: استفاده از کمک‌ها و حمایت‌های خیرین برای ایجاد صنایع و مشاغل برای مددجویان چه در دوران محکومیت و چه بعد از آزادی باید با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی با معرفی اقدامات و دستاوردهای بنیاد انجام گیرد .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *