هوای پایتخت خنک می‌شود/ کاهش دید در نوار غربی کشور از امشب

13:40 - 19 مرداد 1393
کد خبر: ۲۱۹۶
خبرگزاری میزان: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه هوای پایتخت طی سه روز آینده خنک می شود، گفت: هوا در نوار غربی استان‌های ایلام و خوزستان از امشب تا اواخر یکشنبه هفته آینده به‌تدریج غبارآلود خواهد شد.

: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بر اساس اعلام این سازمان، هوا در نوار غربی استان‌های ایلام و خوزستان از امشب تا اواخر یکشنبه هفته آینده به‌تدریج غبارآلود می‌شود که این شرایط سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

احد وظیفه در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده، اظهار کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی، در حال حاضر شرایط جوی در پایتخت پایدار بوده، اما طی سه روز آینده شاهد تغییراتی در دمای هوای تهران خواهیم بود به طوری که می توان گفت طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری هوای پایتخت خنک می‌شود.

به گفته وی، علاوه بر این انتظار می‌رود طی سه روز آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان همچنین جنوب کرمان به دنبال رشد ابر شاهد بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق باشیم.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، طی روزهای آینده وزش باد در شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان تداوم می‌یابد که همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وظیفه با اشاره به این مطلب که طی 2 روز آینده بارش پراکنده باران در مازندارن و گلستان دور از انتظار نخواهد بود، گفت: کاهش دمای هوا در سواحل شمال کشور محسوس‌تر خواهد بود.

وی در خاتمه تصریح کرد: با شکل گیری توده گرد و غبار و با وجود وزش باد به نسبت شدید در سطح زمین با محور شمال غربی و جنوب شرقی در سطوح پایین جو روی کشور عراق، انتظار می‌رود، هوا در نوار غربی استان‌های ایلام و خوزستان از امشب تا اواخر یکشنبه هفته آینده به‌تدریج غبارآلود شود که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *