اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صنعت بیمه هفته آینده معرفی می‌شوند

10:08 - 20 مرداد 1393
کد خبر: ۲۲۲۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین اعضای کمیته بررسی طرح تحقیق و تفحص صنعت بیمه کشور در جلسه آتی کمیسیون اقتصادی مجلس و اعلام اسامی این افراد در هفته آینده خبر داد.

: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین اعضای کمیته بررسی طرح تحقیق و تفحص صنعت بیمه کشور در جلسه آتی کمیسیون اقتصادی مجلس و اعلام اسامی این افراد در هفته آینده خبر داد.

ایرج ندیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان در خصوص طرح تحقیق و تفحص صنعت بیمه مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه این طرح در صحن علنی به تصویب رسیده بود، بنابراین در تلاش هستیم که در جلسه آتی کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص تعیین اسامی اعضای کمیته بررسی این طرح رای گیری کنیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسامی اعضای بررسی طرح تحقیق و تفحص صنعت بیمه در این هفته به رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام شده و در هفته آتی نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی یادآور شد: در این طرح، مباحث مربوط به نحوه پرداخت، مراجعات و وقت‌گیری و سایر مشکلات صنعت بیمه کشور بررسی و حل می‌شود.

  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز یکشنبه 29 تیرماه مجلس شورای اسلامی، با طرح تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور با 169 رأی موافق، 13 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر موافقت کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *