رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تحصیل 46درصد دانش آموزان در هنرستان‌ها تا پایان برنامه پنجم توسعه

11:56 - 21 مرداد 1393
کد خبر: ۲۳۳۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای گفت: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده باید تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از46درصد از دانش آموزان در هنرستان ها تحصیل کنند.
: مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای گفت: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده باید تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از46درصد از دانش آموزان در هنرستان ها تحصیل کنند.
به گزارش ، سید محسن حسینی مقدم، در نشست تخصصی کشوری سرگروه های استانی بهداشت و ایمنی کار، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده باید تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از46درصد از دانش آموزان در هنرستان ها تحصیل کنند.

مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای، هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء سطح بهداشت مربیان، پیش بینی، شناسایی و کنترل خطرات کارگاهی، ترویج فرهنگ بهداشت و ایمنی کار و ایجاد بستر مناسب جهت انتقال دانش و تجربه در میان هنرآموزان عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: در برنامه های کیفیت بخشی معاونت متوسطه و دفتر آموز های فنی و حرفه ای، اعتباراتی برای ارتقای بهداشت و ایمنی کارگاه های پر خطر هنرستان های فنی و حرفه ای پیش بینی و بخشی از آن نیز به استان ها اختصاص داده شده است .

حسینی مقدم ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش نیاز به تعامل و بهره گیری از توان و پتانسیل دستگاه های بیرونی دارد و در همین راستا وزارت آموزش و پرورش با وزارتخانه هایی همچون جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت معدن و تجارت تفاهم نامه های امضاء کرده که ارتقای کیفیت آموزشی هنرستان ها یکی از مفاد این تفاهم نامه هاست .

وی در پایان گفت: هدف آموزش وپرورش در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش این است که بتوانند توانایی ارتباط بین مغز و دست را در دانش آموز ان ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *