37میلیارد تومان از بودجه جرایم رانندگی به شهرداری پایتخت پرداخت شد

14:51 - 21 مرداد 1393
کد خبر: ۲۳۸۳
خبرگزاری میزان: مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:37 میلیارد تومان از بودجه جرایم رانندگی امسال برای کل شهرداری ها به شهرداری تهران پرداخت شد که این پرداخت اواخر تیرماه سال جاری صورت گرفت.

: مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:37 میلیارد تومان از بودجه جرایم رانندگی امسال برای کل شهرداری ها به شهرداری تهران پرداخت شد که این پرداخت اواخر تیرماه سال جاری صورت گرفت.
به گزارش خبرنگار میزان، مسعود رنجبریان با بیان این مطلب افزود: این در حالی است که در سال 92 برای کل شهرداری های کشور بودجه 583 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که سهم شهرداری تهران ازاین بودجه 250 میلیارد تومان بوده است.
وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از همکاری دولت در پرداخت مطالبات قانونی حمل و نقل عمومی تهران تاکید کرد: براساس اسناد موجود بدهی دولت به شهرداری تهران بیش از 2 هزار میلیارد تومان است و امیدواریم که دولت یازدهم به توسعه پایدار حمل و نقل عمومی در تهران توجه ویژه داشته باشد.
مدیرکل برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه متاسفانه در قانون بودجه امسال دولت اعتبارات عمرانی مترو تهران کاهش داشته است، بیان کرد: به رغم آنکه در سال 92 دولت اعتبار 274 میلیارد تومانی را برای توسعه عمرانی مترو تهران در نظر گرفته بود اما این بودجه برای سال 93 به 195 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد که البته تا امروز نیز دولت دراین زمینه پرداختی به شرکت مترو تهران نداشته است.
رنجبریان با بیان اینکه تکمیل مترو شهرهای اقماری مانند پرند در انتظار پرداخت سهم دولت است، یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده اگر دولت سهم خود را در خصوص تکمیل مترو پرند، ورامین یا پردیس پرداخت کند، بخشی از این خطوط به ویژه خط مترو فرودگاه امام خمینی(ره) به شهر پرند تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *