جلد دوم اثر جدید ژان ژاک سامپه منتشر شد

14:14 - 22 مرداد 1393
کد خبر: ۲۴۲۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: جلد دوم کتاب " ماجراهای تازه تری از نیکلا کوچولو " اثر ژان ژاک سامپه کاریکاتوریست و نویسنده مشهور فرانسوی و گوسینی با ترجمه آفاق حامد هاشمی از سوی انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

: جلد دوم کتاب " ماجراهای تازه تری از نیکلا کوچولو " اثر ژان ژاک سامپه کاریکاتوریست و نویسنده مشهور فرانسوی و گوسینی با ترجمه آفاق حامد هاشمی از سوی انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش ، سامپه در کتاب جدید خود با همراهی شخصیت معرووفش، «نیکلا» حکایت ها و داستان هایی را به تصویر کشیده که در عین جذابیت های بصری، دارای مفاهیم گوناگون و آموزنده ای نیز هستند.
نیکلا از جمله شخصیت های دوست داشتنی است که موفق به جذب طرفداران بسیاری در اقسا نقاط جهان شده است. شاید یکی از دلایل این موفقیت را بتوان بکارگیری زبان ساده نویسنده دانست .
این کتاب در سه فصل با نام های جشن عروسی مارتین، بویین بستنی دوست ندارد و مامان بزرگ را خوشحال کردیم ؛ تدوین شده و داستان های جذابی را برای نوجوانان از زبان نیکلا کوچولو روایت می کند.
کتاب حاضر که به شیوه ای جذاب با بهره گیری از کاریکاتورهای کمیک استریپ به قلم ژان ژاک سامپه کاریکاتوریست، تصویرگر و نویسنده فرانسوی به تحریر درآمده است، پیام های آموزنده و تاثیرگذاری را بیان می کند که می تواند برای علاقمندان به داستان و تصویرگری و همچنین کودکان و نوجوانان بسیار مفید باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *