اهداف سفر آمانو به ایران/مدیر کل آژانس با رئیس‌جمهور دیدار می‌کند

11:40 - 25 مرداد 1393
کد خبر: ۲۴۷۱
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره سفر روز یکشنبه مدیرکل آژانس به تهران گفت: آمانو درباره ادامه همکاری های ایران و آژانس در قالب "چارچوبی برای همکاری" که سال گذشته امضا شد به ایران سفر می کند.

: سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره سفر روز یکشنبه مدیرکل آژانس به تهران گفت: آمانو درباره ادامه همکاری های ایران و آژانس در قالب "چارچوبی برای همکاری" که سال گذشته امضا شد به ایران سفر می کند.

به گزارش ، رضا نجفی افزود: در سفر پیشین مدیرکل آژانس به تهران با توجه فرصت کم زمانی و فشردگی برنامه ها، امکان ملاقات مدیرکل با ریاست محترم جمهوری فراهم نشد ولی در این سفر ملاقات آمانو با دکتر روحانی برای روز یکشنبه تنظیم شده است تا گفتگویی در بالاترین سطح بین ایران و آژانس بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید صورت پذیرد.

نماینده کشورمان در آژانس گفت:در این سفر همچنین انتظارات جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطوح به آژانس بین المللی انرژی اتمی منتقل خواهد شد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز عصر جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای دیدار با مقامات ارشد ایرانی روز یکشنبه(17آگوست) به تهران سفر خواهد کرد. در این بیانیه آمده است:این دیدار در چارچوب پیشبرد گفتگوها و همکاری های آژانس و ایران صورت می گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *