رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود اولین قطعه هواپیما به شکل مستقیم از آمریکا به ایران/ قیمت‌ بلیت کاهش می‌یابد

12:48 - 25 مرداد 1393
کد خبر: ۲۴۹۱
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی از واردات مستقیم قطعات هواپیما از آمریکا به ایران خبر داد و گفت: زاگرس اولین شرکتی بود که قطعات هواپیمای بوئینگ را وارد کرد.

: رئیس انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی از واردات مستقیم قطعات هواپیما از آمریکا به ایران خبر داد و گفت: زاگرس اولین شرکتی بود که قطعات هواپیمای بوئینگ را وارد کرد.

سید عبدالرضا موسوی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ، با بیان این که بوئینگ و ایرباس پیشتاز فروش شدند اضافه کرد: در حال یکی از مشکلات اصلی برای واردات قطعات انتقال پول از تهران به کشور وارد کننده است که مقرر شده است مشکلات فوق برطرف شود.

رئیس انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی، در ادامه از بهسازی ناوگان هوایی ایران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به آزاد‌ شدن ورود قطعات هواپیما طبیعی است که نرخ آن‌ها بسیار کاهش یافته و با حذف دلالان این قطعات بسیار راحت‌تر و ارزان‌تر به دست ایرلاین‌ها می‌رسد.

رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس با بیان اینکه مسائل مالی یکی از مهم‌ترین چالش‌های مهم ایرلاین‌ها محسوب می‌شود، تاکید کرد: طی سال های گذشته به دلیل سیاست‌هایی که در صنعت هوانوردی حاکم بوده منجر به چالش‌هایی در این صنعت شده است.

موسوی، ادامه داد: تحریم‌ها هنوز برداشته نشده و زمانی که این موضوع به طور کامل اجرایی شود می‌توان تاثیرات آن را شاهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *