«زاویه هفتم» با حضور ضرغامی در اصفهان کلید خورد

12:53 - 25 مرداد 1393
کد خبر: ۲۴۹۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
میزان: سریال پلیسی «زاویه هفتم» به کارگردانی محمدعلی سجادی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی با حضور رئیس سازمان صداوسیما در اصفهان آغاز شد.


: سریال پلیسی «زاویه هفتم» به کارگردانی محمدعلی سجادی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی با حضور رئیس سازمان صداوسیما در اصفهان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی میزان، مهندس ضرغامی در مراسم کلید زدن این مجموعه تلویزیونی ، همکاری نزدیک شبکه های رسانه ملی و نیروی انتظامی را بسیار مفید دانست و بر استفاده از سوژه های عبرت آموز و پرونده های حقیقی در عرصه فیلم‌سازی تاکید کرد.
رئیس رسانه ملی با اشاره به تولیدات گسترده انواع فیلم ،سریال و انیمیشن در شبکه های استانی گفت :توانمندی مراکز استان ها در تولید برنامه های نمایشی قابل تحسین است.
سریال «زاویه هفتم» یک سریال پلیسی ویژه است که در آن داستان یک سرقت پیشرفته از هفت زوایه دنبال می شود. هم چنین در این مجموعه به موضوع سارقان حرفه ای و افرادی که بر اثر غفلت در این مسیر گام می گذارند و روحیات و خلقیات آنان پرداخته می شود.
این مجموعه تلویزیونی به سفارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در مرکز صدا و سیما در اصفهان تولید و قرار است در هفته نیروی انتظامی پخش شود.
رویا نونهالی،سارا نازپرور،حمیدرضا پگاه و کامران تفتی در این سریال نقش آفرینی می کنند


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *