آقای وزیر مشخص کند بر چه مبنایی مخالف کاهش قیمت خودرو است

15:17 - 25 مرداد 1393
کد خبر: ۲۵۲۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس در واکنش به گفته‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه مخالف کاهش قیمت خودرو هستم، تاکید کرد، باید مشخص شود آقای وزیر بر چه مبنایی چنین حرفی زده‌است.

: یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس در واکنش به گفته‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه مخالف کاهش قیمت خودرو هستم، تاکید کرد، باید مشخص شود آقای وزیر بر چه مبنایی چنین حرفی زده‌است.

داریوش اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان افزود: هر اظهار نظری باید بر مبنای فرمول و کارشناسی باشد. مخالفت آقای نعمت زاده با کاهش قیمت خودرو در بازار باید مبنای کارشناسی داشته باشد. اما آنچه که من می‌دانم مبنای قیمت‌ها باید بر اساس گروه کارشناسی شده تعیین شود نه اینکه خیلی ارزان و به ضرر تولیدکننده یا اینکه بسیار گران که مصرف کننده در مضیقه قرار گیرد.

وی افزود: قیمت ها در بازار فعلی مبنای کارشناسی نداشته و کمیسیون صنایع در حال بررسی این است که تصمیم‌گیری‌ها در خصوص قیمت خودرو بر چه مبنایی است.

به گفته اسماعیلی نتایج بررسی حوزه خودرو فردا بعدازظهر در صحن علنی اعلام خواهد شد.‌‌

گفتنی است محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته گذشته با بیان اینکه با کاهش قیمت خودرو مخالفیم، اعلام کرده بود، از نظر ما میزان افزایش قیمت خودروها ناچیز بوده و دلیلی برای کاهش قیمت این محصول وجود ندارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *