آزادگان همیشه در دل ملت ایران قرار دارند

10:31 - 26 مرداد 1393
کد خبر: ۲۵۵۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رئیس مجلس شورای اسلامی در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان همیشه در دل ملت ایران قرار خواهند داشت.

: رئیس مجلس شورای اسلامی در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان همیشه در دل ملت ایران قرار خواهند داشت.

به گزارش ، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس تصریح کرد: آزادگان مجاهدت مضاعف داشتند، آن‌ها هم در میدان رزم و هم در اردوگاه‌های صدام در مقابل شکنجه های این رژیم ستمکار مجاهدت داشتند.

وی اضافه کرد: شخصیت‌های برجسته‌ای در کشور ما هستند که الگو قرار گرفته‌اند. ما این روز را به آزادگان عزیز و به‌ویژه نمایندگان آزاده و خانواده‌های محترم آنها تبرک و تهنیت عرض می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی از مرحوم علی اکبر ابوترابی فرد یکی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس نیز یاد کرد و گفت: ایشان نقش بسزایی در ساماندهی وضعیت آزادگان در اردوگاه‌ها داشتند.

لاریجانی یادآور شد: مرحوم ابوترابی‌فرد با اخلاق و حلم و رفتار پسندیده توانستند یک میدان مجاهدت عظیم دیگر را با حضور آزادگان خلق کنند که یاد این عزیز سفر کرده را گرامی می‌داریم و برای علو درجات ایشان از خداوند طلب رحمت می‌کنیم.

به گزارش میزان، 26 مرداد 1369 اولین گروه آزادگان ایرانی پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق به میهن اسلامی بازگشتند


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *