رسیدگی به 908 پرونده تعزیراتی از ابتدای مردادماه

12:06 - 26 مرداد 1393
کد خبر: ۲۵۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: از ابتدای مردادماه امسال تاکنون، ۹۰۸ پرونده تخلفاتی وارد اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان شده که متخلفان به میزان ۹ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

: مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: از ابتدای مردادماه امسال تاکنون، ۹۰۸ پرونده تخلفاتی وارد اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان شده که متخلفان به میزان ۹ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
به گزارش ، سید مرتضی مدنی فدکی در زمینه عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در مردادماه امسال، اظهار کرد: از ابتدای مردادماه تاکنون، 908 پرونده تخلفات اعم از بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات وارد این اداره کل شده که از این میزان 655 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.
وی افزود: متخلفان به میزان 9 میلیارد و 235 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده‌اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیشترین میزان تخلفات صورت گرفته در مردادماه سال جاری مربوط به کالا و خدمات و سپس قاچاق کالا و ارز و در نهایت بهداشت، دارو و درمان است.
مدنی فدکی گفت: بیشترین ورودی پرونده اختصاص به شهرستان زاهدان و زابل دارد و کمترین ورودی پرونده را هم در شهرستان چابهار داشته‌ایم.
وی تصریح کرد: هدف ما حفظ حقوق مردم است و در این زمینه تمام تلاشمان را به کار بسته‌ایم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همان گونه که از ابتدای سال طرح‌های مختلفی از جمله طرح نوروزی، طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و طرح ضیافت برای رفاه و آسایش هم‌استانی‌ها برگزار شده، در حال حاضر نیز طرح تابستانه در حال برگزاری است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *