کشف بیش از 26 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

11:09 - 27 مرداد 1393
کد خبر: ۲۶۶۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: جانشین فرمانده انتظامی بندر لنگه در استان هرمزگان از کشف 26هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.
: جانشین فرمانده انتظامی بندر لنگه از کشف 26هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ، سرهنگ علیرضا کشاورزی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان، با انجام کار اطلاعاتی در راستای مقابله جدی با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه های ملی، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تریلی نفتکش مشکوک و متوقف ودر بازرسی از آن 25 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف راننده خودرو را دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: در همین زمینه در عملیاتی دیگر توسط ماموران 1500لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را کشف و یکی از عوامل قاچاق سوخت دستگیر که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
جانشین انتظامی لنگه با اشاره بر لطمات جبران‌ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و سوخت تاکید کرد و گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه فعالیت مجرمانه توسط افراد سودجو و قانون گریز در زمینه قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر، اقدامات گسترده‌ای در سطح شهرستان صورت گرفته و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت زنی‌های مستمر با هرگونه تحرک قاچاقچیان برخورد جدی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *