بررسی طرح اکران گروه خاص کودک و نوجوان

11:16 - 27 مرداد 1393
کد خبر: ۲۶۶۸
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در حاشیه حضور در پشت صحنه فیلم «فرمول ۱۳»، از بررسی طرح ایجاد گروه خاص و اکران آثار سینمایی برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

: محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با حضور در پشت صحنه فیلم «فرمول ۱۳»، از بررسی طرح ایجاد گروه خاص و اکران آثار سینمایی برای کودکان و نوجوانان خبر داد.
به گزارش ، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، محمد احسانی که روز گذشته در پشت صحنه فیلم «فرمول 13» ساخته ناصر رفاهی حاضر شده و با عوامل این فیلم به گفت‌‍وگو پرداخته بود، گفت: سینمای کودک به لحاظ استراتژیک از منظر جذب مخاطب و ارتقای کیفیت محتوایی می‌تواند اثرگذار باشد.
بنا به عقیده احسانی حضور بچه‌ها به همراه والدین در سینماها قطعا موجب رونق گیشه سینماها و ارتقای این هنر می‌شود. وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است جشنواره فیلم کودک از حالت جشن به جشنواره تبدیل شود و این رویداد به تقویت جریان تولید فیلم برای کودک کمک کند.
احسانی ادامه داد: امیدوارم با حمایت سازمان‌هایی همچون آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همه به هم‌افزایی سینمای کودک کمک کنیم؛ ضمن آن‌که تفاهم‌نامه‌هایی با این نهادها در این راستا به امضاء رسیده است.
وی همچنین از بررسی طرح ایجاد گروه خاص کودک و اکران آثار سینمایی برای کودکان خبر داد و گفت: چنانچه این طرح به تصویب برسد قطعا به اجرا خواهد رسید.
ناصر رفاهی نیز در این دیدار با بیان اینکه فیلمبرداری «فرمول ۱۳» از ۱۱ مرداد آغاز شده، اظهار امیدواری کرد فیلمبرداری این اثر تا ۲۰ شهریور به پایان برسد، و بیان کرد: این اثر سینمایی که در ۴۵ جلسه فیلمبرداری می‌شود تجربه‌ایی جدید در سینمای کودک، سرگرمی و حادثه‌ای است.
رفاهی امیدوار است که «فرمول ۱۳» بتواند کودکان و بزرگسالان را به سالن‌های سینما بیاورد و خانواده‌ها از تماشای این اثر سینمایی لذت ببرند.
گفتنی است در این فیلم لیلا زارع و دانیال عبادی بازیگران اصلی هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *