برخورد با کاروان‌های عروسی برهم زننده نظم عمومی

14:21 - 27 مرداد 1393
کد خبر: ۲۷۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: با برخی مزاحمت ها و مشکلات ناشی از راه اندازی کاروان های عروسی و شادی غیرمتعارف که موجب سلب آسایش عمومی می شوند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: با برخی مزاحمت ها و مشکلات ناشی از راه اندازی کاروان های عروسی و شادی غیرمتعارف که موجب سلب آسایش عمومی می شوند با قاطعیت برخورد خواهد شد.
به گزارش ، سید مهدی قویدل افزود: برخی افراد در مراسم های جشن و عروسی ارزش‌های اسلامی را رعایت نکرده و با راه انداختن کاروان‌های عروسی و ایجاد سر و صدا در معابر وخیابان‌های شهر باعث سلب آسایش و آرامش عمومی و ناراحتی دیگران می‌شوند .
وی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه اخلال در نظم عمومی حین برخورد قانونی با مرتکبین تمامی وسایل نقلیه توسط ضابطین توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
دادستان راور در ادامه ضمن تبیین مواد 618 و 638 قانون مجازات اسلامی تصریح کرد: ارتکاب اعمال و رفتارهای غیر قانونی و غیر اخلاقی و ارتکاب هر نوع فعل حرام در انظار عمومی به لحاظ جریحه دار کردن عفت عمومی جرم محسوب شده و با مرتکبان مطابق قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد شد .
این مقام قضایی در پایان از پیگیری اجرای طرح مانیتورینگ توسط شورای تامین شهرستان خبر داد و گفت : این طرح قابلیت شناسایی مخلین نظم عمومی را تسهیل می کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *