قوه قضائیه در راستای برقراری عدالت حرکت می کند

14:34 - 27 مرداد 1393
کد خبر: ۲۷۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه دادگاه مهدی هاشمی باید علنی باشد، گفت: قوه قضائیه در این مورد در فضای عدالت قدم می‌زند به ویژه با افرادی که از جایگاه سیاسی برخوردار هستند برخورد جدی‌تری نیز می‌کند.

: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه دادگاه مهدی هاشمی باید علنی باشد، گفت: قوه قضائیه در این مورد در فضای عدالت قدم می‌زند به ویژه با افرادی که از جایگاه سیاسی برخوردار هستند برخورد جدی‌تری نیز می‌کند.

عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی در خصوص بررسی پرونده مهدی هاشمی از اهمیت اخبار این پرونده برای عموم یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه این فرد از جایگاه سیاسی برخوردار است بنابراین مردم انتظار دارند که اطلاعات مربوط به این دادگاه قابل دسترسی باشد و به مصادیق جرمی که در مورد مسائل مالی مرتکب شده، عادلانه مجازات شود.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دادگاه مهدی هاشمی باید علنی باشد، اذعان کرد: مدت زمان زیادی است که مردم اخبار این پرونده را دنبال می‌کنند و پیگیری این اخبار از پشت درهای بسته دادگاه برای مردم قابل لمس نیست و این اقدام مانع از این می‌شود که مهدی هاشمی در مقابل همگان در مورد برخی اتهامات که از سوی گروهی برای دامن زدن بر این موضوع مطرح شده است، از خود دفاع کند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه با افرادی که از جایگاه سیاسی برخوردار هستند برخورد جدی‌تری می‌کند، افزود: قوه قضائیه در زمینه بررسی پرونده مهدی هاشمی در فضای عدالت قدم می‌زند و در صورتیکه حقی از بیت المال ضایع شده باشد به طور قطع به این صندوق برگردانده خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *