رئیس‌جمهور برای دفاع از فرجی‌دانا به مجلس می‌رود/ تکذیب پخش زنده جلسه استیضاح

14:57 - 27 مرداد 1393
کد خبر: ۲۷۲۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح وزیر علوم، گفت: پوشش رسانه‌ای استیضاح فرجی‌دانا مانند گذشته است و پخش زنده تلویزیونی نمی‌شود.

: عضو هیأت رئیسه مجلس، با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح وزیر علوم، گفت: پوشش رسانه‌ای استیضاح فرجی‌دانا مانند گذشته است و پخش زنده تلویزیونی نمی‌شود.

به گزارش ، حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا از حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در نشست علنی روز چهارشنبه 29 مرداد مجلس خبر داد و گفت: دکتر روحانی برای دفاع از رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس می‌آید.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همچنین قرار است که برخی از وزرا، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشست استیضاح وزیر علوم حاضر می‌شوند.

عضو هیأت رئیسه مجلس، درباره موضوعات مطرح شده در رابطه با پخش زنده استیضاح وزیر علوم از رسانه ملی، گفت: چنین موضوعی مطرح نیست و استیضاح فرجی‌دانا مانند گذشته پوشش رسانه‌ای داده می‌شود.

بر اساس ماده226 آیین‌نامه داخلی مجلس در جلسه استیضاح، پس از سخنان استیضاح کنندگان، رئیس‌جمهور مى‏تواند به دفاع از وزیر یا وزیران مورد استیضاح بپردازد، حداکثر وقت دفاع از استیضاح براى رئیس جمهور یا چند وزیر پنج ساعت و براى یک وزیر سه ساعت خواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *