اتحاد و هم‌افزایی سرچشمه امنیت پایدار است

22:33 - 28 مرداد 1393
کد خبر: ۲۸۳۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه اقتصاد پویا، فرهنگ شکوفا و بالندگی اجتماعی باعث رضایت مندی عمومی می شود، افزود: همدلی ، هم افزایی و اتحاد همه دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، سیاسی، قضایی و رضایت مردم سرچشمه امنیت پایدار است.

: وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه اقتصاد پویا-فرهنگ شکوفا وبالندگی اجتماعی موجب رضایت مندی عمومی می شود افزود: همدلی - هم افزایی و اتحاد همه دستگاههای اطلاعاتی - امنیتی - نظامی - سیاسی - قضایی و رضایت مردم سرچشمه امنیت پایدار است.

به گزارش ، حجت الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان گیلان با اشاره به نامگذاری امسال به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: اگربخواهیم جامعه ای با اقتصاد پویا ، فرهنگ اثرگذار و امنیت با ثبات داشته باشیم باید این 3 مقوله را با هم گره بزنیم و همه باید دست به دست هم دهند و برای تحقق آن تلاش کنند.

حجت الاسلام علوی اظهار کرد: در ایران برخلاف دیگر جاهای دنیا چارچوب ایجاد امنیت براساس موازین اسلامی و احکام شرع است و حلال و حرام همیشه مدنظر است.

وی با تاکید براین که ایجاد امنیت نرم – با ثبات وپایدار از رویکردهای مهم وزارت اطلاعات است، ادامه داد: برقراری این امنیت زمینه ساز آرامش توام با رشد علمی- اقتصادی و فرهنگی است.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به آیه مبارکه اشدأء علی الکفار ورحماء بینهم، عنوان کرد: نوک تیز پیکان سربازان گمنام امام زمان به سمت دشمنان است و در قبال آنان هوشیاری و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد و وزارت اطلاعات در مقابل دشمنانی که امنیت کشور را به خطر بیاندازند تماشاچی نخواهد بود و قاطعانه وارد عمل می شود.

علوی در بدو ورودش به گیلان به گلزارشهدای رشت رفت و با نثار گل وقرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

وی همچنین در این سفر ، با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه درگیلان دیدار وگفتگو کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *