سایت کتابخانه «شهید سوداگر» موزه دفاع مقدس راه اندازی شد

10:12 - 29 مرداد 1393
کد خبر: ۲۸۴۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سایت کتابخانه تخصصی موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت «شهید سوداگر» به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور با آدرس lib.iranhdm.ir راه اندازی شد.

: سایت کتابخانه تخصصی موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت «شهید سوداگر» به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور با آدرس lib.iranhdm.ir راه اندازی شد.
به گزارش ، سایت کتابخانه تخصصی موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت «شهید سوداگر» به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور به آدرس lib.iranhdm.ir راه اندازی شد.
کتابخانه «شهید سوداگر،» بر اساس استاندارد کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران سازماندهی شده و در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است.
این مجموعه‌ کم‌نظیر شامل حدود ۱۳۰۰۰ عنوان کتاب؛ شامل کتاب‌های فارسی، لاتین و عربی و آثار غیر‌کتابی؛ شامل پایان نامه‌ها، اطلس‌های جنگ ایران و عراق، الواح فشرده، نشریات ادواری و آرشیو مجلات و روزنامه هایی که در این حوزه فعالیت می نماید، می باشد که عناوین آن در وبسایت کتابخانه موزه دفاع مقدس قابل مشاهده است.
کتابخانه تخصصی موزه علاوه بر حوزه دفاع مقدس، محورهای موضوعی انقلاب، مقاومت و پایداری، جنگ ، اسلام، تاریخ ایران و سیاست را نیز دربر می‌گیرد که این موضوعات در وبسایت قابل دسترسی است و عناوین جدید نیز در سایت قرار خواهد گرفت.
علاقمندان به عضویت در این کتابخانه با مراجعه به سایت می توانند به صورت آنلاین اقدام به ثبت نام کنند. ساعت کار کتابخانه در روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸ الی ۱۵:۳۰ و در روز چهارشنبه ۸ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود. همچنین روزهای کتابخانه در روز پنج شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ قابل استفاده برای علاقمندان خواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *