گلاب آدینه با گریمی متفاوت در نمایش «گینساریوم»/ نمایشی که به دنبال صلح طلبی است

11:25 - 29 مرداد 1393
کد خبر: ۲۸۶۸
خبرگزاری میزان: محسن میرزاخانی کارگردان نمایش«گینساریوم» از حضور گلاب آدینه با گریمی متفاوت در این نمایش خبر داد و هدف این نمایش را صلح طلبی و مبارزه با جنگ عنوان کرد.

: محسن میرزاخانی کارگردان نمایش«گینساریوم» از حضور گلاب آدینه با گریمی متفاوت در این نمایش خبر داد و هدف این نمایش را صلح طلبی و مبارزه با جنگ عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی میزان، محسن میرزاخانی کارگردان نمایش«گینساریوم» با اشاره به خلاصه قصه این نمایش، گفت: قصه این نمایش درباره سه انسان زیاده خواه است که تصمیم می گیرند برای ثبت در کتاب گینس در شب یک جشن بزرگترین ترقه دنیا را منفجر کنند اما در کمال ناباوری با اتفاقات غیرعادی در سیستم صحنه تئاتر مواجه می شوند. این قصه یک کمدی تلخ در مبارزه با جنگ و صلح طلبی جهانی است.
میرزاخانی درخصوص همکاری با گلاب آدینه در این نمایش به میزان گفت: گلاب آدینه برخلاف نقش هایی که از او سراغ داریم، این بار با گریم و چهره ای بسیار متفاوت نقش«رز واتر» به عنوان یک انسان زیاده خواه را ایفا می کند. او برای رسیدن به هدفش همه آدم ها را از بین می برد. این تئاتر ترکیبی از چند سبک متفاوت پست مدرن، سمبلیک و سوررئال است. 90 درصد«گینساریوم» در فضای سوررئال اتفاق می افتد و در جریان این نمایش اتفاقات خاصی مثل شعبده خواهیم دید.
وی با بیان اینکه بعد از 6 سال دوباره به سوی تئاتر آمده است، افزود: قبلا یک کمدی به نام را «مرگ» روی صحنه برده ام و اولین تئاتری بود که در ایران از بدلکاری استفاده کرد.
میرزاخانی در خصوص دیدگاه خاص خود در رابطه با این نمایش عنوان کرد: نگاهم به طور کلی در«گینساریوم» تراژیک و مبتنی بر تکنیک است. قرار بود نورا هاشمی با ما همکاری کند اما مشکلی برایش پیش آمد و نتوانست و هنوز نقشی برای او جایگزین نشده است. این تئاتر به احتمال فراوان احتیاج به تمرین های سخت و طولانی برای رسیدن به اجرای تئاتر فجر را دارد و به همین دلیل از خانم آدینه خواستم که برای بازنویسی به من کمک کند.
 گلاب آدینه، روزبه اختری، ساسان پارسی، حسین کشفی‌اصل، حسین میرزاییان، ملیکا رضی، محمدصدیق مهر و شیرینی بینا از جمله بازیگران «گینساریوم» هستند. رایزنی ها توسط کارگردان برای انتخاب سالن نمایش نیز همچنان ادامه دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *