قاتل دانش آموز 9ساله در ملاء‌عام به دار مجازات آویخته شد

10:27 - 30 مرداد 1393
کد خبر: ۲۹۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: حکم اعدام قاتل دانش آموز 9 ساله ای که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، صبح امروز درملاء عام اجرا شد.

: حکم اعدام قاتل دانش آموز 9 ساله ای که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، صبح امروز درملاء عام اجرا شد.
به گزارش ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قزوین در حاشیه اجرای حکم قصاص گفت: اجرای حکم قصاص حکم الهی است تا جامعه با اجرای حکم امنیت مستمر داشته باشد.
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: این جنایت 17 اردیبهشت به‌وقوع پیوست و دانش‌آموز کلاس سوم دبستان در سرویس بهداشتی مدرسه به قتل رسید. متهم به قتل که مردی 50‌ساله، کارمند بازنشسته بانک و سابقه‌دار است مدتی همسر موقت مادر مقتول بود اما بعد از جدایی مزاحمت‌هایش را برای این مادر و فرزند آغاز کرد. او ساعت 13 روز حادثه مقابل دبستان محل تحصیل امید-پسر 9‌ساله- رفت. این مرد در حالی‌که کلاه‌ کاسکت بر سر داشت وارد حیاط مدرسه شد و وقتی امید را دید او را به سرویس بهداشتی کشاند و در آنجا با چاقویی بزرگ چند ضربه به وی وارد کرد و با لباسی خون آلود از مدرسه فرار کرد.
وی ادامه داد: در پی قتل ناجوانمردانه و فجیع این دانش آموز، با پیگیری های انجام شده و با دستور ویژه قضایی تحقیقات پرونده مذکور تکمیل و با صدور کیفرخواست آماده رسیدگی شد و نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده 35 روز پس از وقوع قتل تشکیل شد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی اضافه کرد: در این جلسه کیفرخواست پرونده قرائت شد و با توجه به حساسیت موضوع و شدت جنایت متهم نسبت به طفلی بی گناه و بی دفاع که باعث جریحه دار شدن احساسات مردم و احساس ناامنی در شهر شده بود، کیفرخواست متهم برای اشد مجازات (قصاص متهم در ملاعام) صادر شد که با صدور رأی دادگاه، پرونده برای دیوان عالی کشور ارسال شد.
وی اعلام کرد: در نهایت رأی قصاص متهم تأیید و در ملاء عام اجرا شد تا اجرای سریع حکم عبرتی برای سایر افراد باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *