«آخرین سلطان» به شبکه تهران می‌آید

12:19 - 17 تير 1393
کد خبر: ۴۵۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مجموعه تلویزیونی «آخرین سلطان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به سفارش گروه اجتماعی شبکه تهران بزودی کلید می‌خورد.

: مجموعه تلویزیونی «آخرین سلطان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به سفارش گروه اجتماعی شبکه تهران بزودی کلید می‌خورد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی سریال،  مجموعه تلویزیونی «آخرین سلطان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده  و تهیه کنندگی عزیز علیزاده به سفارش گروه اجتماعی شبکه تهران بزودی کلید می‌خورد. «آخرین سلطان» اکنون در پیش تولید قرار دارد و همزمان مرحله نگارش فیلمنامه را نیز سپری می کند.عزیز علیزاده تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی درباره روند تولید این سریال گفت: تعدادی از بازیگران این مجموعه انتخاب شده است و مابقی در طول روند تولید مجموعه به پروژه اضافه خواهد شد.

علیزاده با اشاره به اسامی بازیگران این مجموعه اضافه کرد: امیر حسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، رضا توکلی ، آتش تقی‌پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی و... تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده است و طی روزهای آتی قرار است افرادی ون محسن افشانی و سیاوش خیرابی نیز یه گروه بازیگران این سریال بپیوندند.

تهیه کننده سریال آخرین سلطان با اشاره به خلاصه این مجموعه گفت: قباد در رویاها و توهات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ ای مشهور تبدیل شود، بنابراین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر ...

سایر عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:  مدیر تصویربرداری: محمد افضلی، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، طراح چهره‌ پردازی: نوید فرح مرزی، مجری طرح: محمد مناجاتی، مدیر تولید: نعمت ا... یمینی، طراح صحنه و لباس :سهیل میرسپاسی، طراح چهره پردازی : نوید فرح‌مرزی.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *