آموزش پایلوت بسته‌های ویژه زیست محیطی در مدارس کشور از سال آینده

10:46 - 29 بهمن 1393
کد خبر: ۳۳۰۴۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل دفتر آموزش محیط زیست کشور از تجمیع طرح‌های زیست محیطی مانند داناب، محیط یار و غیره در قالب یک بسته آموزشی کامل خبر داد و گفت: بسته مذکور از آغاز سال تحصیلی 94- 95 به صورت پایلوت در 60 مدرسه تدریس خواهد ‌شد و به تدریج تعداد مدارس در سطح کشور افزایش می‌یابد.

: مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از تجمیع طرح‌های زیست محیطی مانند داناب، محیط یار و غیره در قالب یک بسته آموزشی کامل خبر داد و گفت: بسته مذکور از آغاز سال تحصیلی 94- 95 به صورت پایلوت در 60 مدرسه تدریس خواهد شد و به تدریج تعداد مدارس در سطح کشور افزایش می‌یابد.

محمد درویش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این که متولی اجرای طرح آموزش الگوی مصرف آب در مدارس وزارت نیرو است، عنوان کرد: این وزارت‌خانه مدت زمان 5 سال است طرحی را با عنوان داناب در کشور پیاده می کند که خوشبختانه در برخی از استان ها همانند خوزستان بسیار موفقیت آمیز بوده است.

وی با بیان این که برای آموزش الگوی مصرف آب کتابچه ای در مدارس منتشر شده است، خاطرنشان کرد: در تلاشیم با کمک تشکل‌های مردم نهاد مواردی همانند تفاهم نامه وزارت نیرو و آموزش و پرورش را با طرح هایی مانند محیط یار تجمیع کنیم تا در قالب مدارس جم یا مدارس جامع زیست محیطی در قالب یک بسته آموزشی کامل تر ارائه شود.

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که این بسته آموزشی از آغاز سال تحصیلی 94- 95 به صورت پایلوت در 60 مدرسه کشور تدریس خواهد شد، اظهار کرد: به تدریج با بررسی های آسیب شناسانه این بسته آموزشی تعداد مدارس در سطح کشور افزایش می یابد.
درویش در خاتمه با اشاره به اینکه هزینه اجرای طرح آموزش الگوی آب مدارس کشور بر عهده وزارت نیرو است گفت: این طرح با حمایت وزارت نیرو اجرایی می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *