قدردانی سازمان حفاظت محیط زیست از مستند "ایرانگرد"شبکه یک سیما

15:23 - 15 فروردين 1394
کد خبر: ۳۹۵۲۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان:سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه ای به مدیر شبکه یک سیما از پخش مستند جذاب "ایرانگرد" قدردانی کرد.

:سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه ای به مدیر شبکه یک سیما از پخش مستند جذاب "ایرانگرد" قدردانی کرد.


به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون ، مدیرکل آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به مدیر شبکه یک سیما، از تولید و پخش مستند "ایرانگرد" به عنوان یکی از اثرگذارترین مجموعه‌های مستند محیط زیستی و جذاب در نوروز 1394 از این شبکه تلویزیونی قدردانی کرد.


در نامه "محمد درویش" به" محمد احسانی"، مدیر شبکه یک سیماآمده است: ضمن آرزوی سالی آکنده از رخدادهای شورآفرین، امیدبخش و ماندگار برای شما و همکاران سخت کوش‌تان در رسانه‌ی ملّی، وظیفه‌ی خود می‌دانم تا به عنوان متوّلی حوزه‌ آموزش و مشارکت مردمی در سازمان حفاظت محیط زیست، از تولید و پخش یکی از اثر گذارترین مجموعه‌های مستند محیط زیستی جذاب ایران که پخش آن در نوروز 1394 از آن شبکه وزین آغاز شده است، قدردانی کنم.


ویژگی بارز مجموعه‌ی ایرانگرد، صمیمیت با مخاطب، آشنایی به اصول حرفه‌ای، پایبندی به آموزه‌های اخلاقی در حوزه‌ طبیعت‌گردی مسوولانه، استفاده از فناوری روز و عشقی واقعی و ملموس به طبیعت وطنی است که دوستش داریم. دست مریزاد به شما، به جواد قارایی تهیه کننده و کارگردان این مجموعه و به همه‌ی آنهایی که در تولید این مجموعه‌ی ماندگار نقش داشته‌اند. باشد که با تبلیغات گسترده‌تر و مؤثرتر، بتوان سامانی بایسته‌تر را آفرید که حاصلش امکان آشنایی ایرانیان پرشمارتری با زیبایی‌های چشم‌نواز وطن باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *