گزارش وزیر کشور ربطی به پول کثیف نداشت/بدون سند نباید فرد یا ارگانی را متهم به فساد اقتصادی کرد

12:16 - 06 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۵۱۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:گزارش قرائت شده توسط وزیر کشور ربطی به موضوع پول کثیف نداشت، هیچ فردی فارغ از هر مسئولیتی که دارد نمی تواند بدون اسناد یا مدارک فرد یا ارگانی را متهم به فساد اقتصادی کند.

: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:گزارش قرائت شده توسط وزیر کشور ربطی به موضوع پول کثیف نداشت، هیچ فردی فارغ از هر مسئولیتی که دارد نمی تواند بدون اسناد یا مدارک فرد یا ارگانی را متهم به فساد اقتصادی کند.

قاسم جعفری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی درباره اظهارات وزیر کشور در صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد: وزیر کشور باید بداند که اگر موضوعی بدون اسناد و مدارک به ارگانی نسبت داده شود می تواند اذهان عمومی کشور را به شدت تشویش کند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صحبت های وزیر کشور به طور کل حرفه ای نبود خاطرنشان کرد: وزیر کشور و مشاورینش باید به دقت عمل کنند زیرا وزیر کشور به نوعی مسئولیت امنیت کشور را برعهده دارد.
وی با بیان اینکه گزارش وزیر کشور درباره پول قاچاق در عرصه بین المللی و داخلی در صحن علنی مجلس قرائت شد یادآور شد: قرار بود وزیر کشور اسناد و مدارکی در خصوص موضوع پولهای کثیف ارائه دهند و از همین رو اینگونه بازی با کشور امر درستی نیست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *