رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چهار آلبوم موسیقی مجوز انتشار گرفتند

16:25 - 28 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۵۰۲۱۸
خبرگزاری میزان: واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز تولید چهار آلبوم موسیقایی در گونه های مختلف را صادر کرد.
به گزارش ، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، مجوز آلبوم صوتی موسیقی پاپ «زندگی رویایی» را در ۱۰ قطعه صادر کرد.

این آلبوم صوتی به آهنگسازي مهدی مرکزی، سامان مهدوی، شجاعت شفاعی و شهرام حیدری، تنظیم معین راهبر، شهرام حیدری، شجاعت شفاعی و سامان مهدوی با اشعاری از محمد حسن اسفندیارپور، محسن وحدتی، فاطمه درانی، رضاارشلو و میثم مشرفی تهیه شده است. مجوز انتشار این اثر برای شرکت «آوای شباهنگ» با صدابرداری استودیو شباهنگ صادرشده است.

همچنین مجوز آلبوم صوتی پاپ بی کلام «کاهگل» نیز در ۹ قطعه توسط واحد نظارت و ارزشیابی صادر شد. این آلبوم صوتی به آهنگسازي و تنظیم حمزه ابراهیمی یگانه تهیه شده و مجوز انتشار آن نیز برای شرکت «باغ شیرین» با صدابرداری استودیو صبا و باران صادر شده است.

واحد نظارت دفتر موسیقی مجوز آلبوم صوتي «آثاری ازگیتارفلامنکو» را هم صادر کرد. این آلبوم صوتی به آهنگسازي و تنظیم Sabicas ،Juan martin ،Gerardo nunez و دیگر هنرمندان تهیه شده استمجو .ز انتشار این اثر هم برای موسسه فرهنگی هنری «نوای شیدیز» با صدابرداری استودیو پارت صادر شده است.

«رقص با ریتم ساحلی» نیز عنوان چهارمین آلبومی است که مجوز آن اخیرا توسط واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی صادر شده است.

این آلبوم صوتی به آهنگسازي و تنظیم آرمین قیطاسی، حمزه یگانه، عادل روح نواز، پیام اسلامی، مهرداد اسماعیلی، سعید شیخیان و محمد شعبانی تهیه شده است .مجوز انتشار اثر نیز برای شرکت «طنین آوای موسیقی» با صدابرداری استودیو «فراز» صادر شده است.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *