"قهرمانان" را تا دو هفته آینده کلید می زنم

9:42 - 01 تير 1394
کد خبر: ۵۵۸۸۶
خبرگزاری میزان: کارگردان فیلم سینمایی "گهواره ای برای مادر" گفت: مستند"قهرمانان" تا دو هفته آینده با محوریت زندگی قهرمانانی که در المپیک حاضر به رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی نشدند کلید می خورد.
پناه بر خدا رضایی کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما گفت: در حال حاضر مشغول ساخت مستندی با عنوان"قهرمانان" در رابطه با ورزشکارانی که در المپیک و مسابقات ورزشی حاضر به رویارویی با ورزشکاران اسراییلی نشدند هستم.
 
وی افزود: یک سری موضوعات همیشه دغدغه کارگردانان برای ساخت اثر است و این موضوع هم همیشه به عنوان یک دغدغه در ذهن من وجود داشت و همراه من بود و منتظر فراهم شدن شرایط برای به تصویر کشیدن آن بودم.
 
رضایی ادامه داد: در حال حاضر در مرحله نگارش و تحقیقات اولیه برای ساخت"قهرمانان"هستیم و در آن با ورزشکارانی به صحبت خواهیم نشست که دارای شان و منزلت جهانی هستند و هنگام افتادن قرعه به نامشان برای رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی به خاطر مسائل اعتقادی و انزجاری که از این رژیم دارند حاضر به انجام مسابقه نمی شوند.
 
این کارگردان خاطر نشان کرد: ورزشکارانی از کشتی ، کاراته، تکواندو ووشو را در نظر داریم که به آنها به گفت و گو بنشینیم و باید بگویم که طی دو هفته آینده"قهرمانان"را کلید می زنم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *