زندگی حضرت خدیجه"س"در قالب نمایش رادیویی به روی آنتن می‌رود

16:38 - 01 تير 1394
کد خبر: ۵۶۰۵۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: داستان زندگی حضرت خدیجه "س" در قالب نمایش رادیویی "خورشید مهر" به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، مهین فردنوا بازیگر نقش حضرت خدیجه "س" در این باره گفت: بازی در این نقش توسط کارگردان این نمایش آقای پورحسن به من پیشنهاد شدمتن را خواندم، تنظیم رادیویی زیبایی داشت و گروهی که با آن ها کار کردم از بازیگران بسیار خوب رادیو نمایش هستند. 

وی افزود: یک سری شناخت‌هایی که از قبل درباره حضرت خدیجه "س" داشتم از روی مطالعات بود و آن چه که برایم مهم بود این است که حضرت خدیجه "س" زن بسیار محکم و با نفوذی است تاثیرگذاری مهربانی و فروتنی آن بزرگوار زبانزد است از این رو  تلاش بسیاری کردم تا بتوانم به درستی این نقش را ایفا کنم.

فرد نوا گفت: من نقش‌های مذهبی و تاریخی بسیاری بازی کردم ولی در این نمایش زمانی که شروع به روخوانی کردم احساس رضایت بسیاری داشتم،البته گفتگو با آقای پورحسن کارگردان این نمایش و اجرای خوب دیگر بازیگران هم تاثیر بسیاری در اجرای نقش داشت و کمک بسیاری کرد که در پایان این نمایش از کار راضی باشم.

بر اساس این خبر سریال نمایشی رادیویی"خورشید مهر"به تهیه‌کنندگی بابک صفی‌خانی و نویسندگی محمد محمودی و کارگردانی محمد پورحسن تولید شده و رحمان باقریان،فریبا متخصص ،ماندانا اصلانی، اسماعیل بختیاری، محمد یگانه، عباس توفیقی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال نمایشی رادیویی به گویندگی احمد گنجی، صدابرداری رضا طاهری، افکتورمحمدرضا قبادی فر از فردا ساعت 10:30 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *