رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای پشتوانه ای قوی برای تیم مذاکره کننده

8:22 - 02 تير 1394
کد خبر: ۵۶۰۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای علی‌رغم انتقادات برخی از افراد یک پشتوانه قوی برای تیم مذاکره کننده کشورمان محسوب می‌شود.
بماند آقای گل محمدی/زیاده‌خواهی کشورهای غربی با تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای سلب می‌شود

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان درباره تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تصویب این طرح از سوی نمایندگان مجلس سبب می‌شود که دولت در چارچوب مذاکرات هسته‌ای دارای اختیاراتی باشد که در این مسیر نظارت مجلس نیز بر عملکرد آنها وجود خواهد داشت.

وی افزود: نمایندگان با تصویب این طرح به تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان اجازه و اختیار داده‌اند که در چارچوب منافع جمهوری اسلامی ایران و با رعایت خطوط قرمز مذاکرات هسته‌ای را ادامه دهند.

وی تاکید کرد: عدم دسترسی به مراکز نظامی، رعایت خطوط قرمز نظام و مطالبات مقام معظم رهبری، لغو تمامی تحریم‌ها همزمان با مذاکرات هسته‌ای از مهمترین موضوعاتی است که در این طرح گنجانده شده است که امیدواریم تیم مذاکره کننده کشورمان براساس آن در مذاکرات جاری وارد عمل شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح زیاده‌خواهی کشورهای غربی در جریان مذاکرات هسته‌ای را سلب می‌کند خاطرنشان کرد: این مصوبه علی‌رغم انتقادات برخی از افراد یک پشتوانه قوی برای تیم مذاکره کننده کشورمان محسوب می‌شود و مجلس شورای اسلامی نیز همراه با مذاکره کنندگان اجازه نمی‎دهد که دستاوردهای هسته‌ای کشورمان زیر سوال برود.

وی با بیان اینکه ما از تیم مذاکره کننده هسته‌ای با تمام وجود حمایت می‌کنیم اظهار کرد: خطوط قرمز نظام باید به بهترین شکل ممکن در جریان مذاکرات رعایت شود اما به طور حتم در این مسیر نمایندگان نیز باید از  نتایج این مذاکرات اطلاع داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *