عملکرد ملی پوشان در اسلواکی امیدوارکننده بود

10:39 - 02 تير 1394
کد خبر: ۵۶۱۴۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
خبرگزاری میزان: دستیار اول "ولادیمیر وینکوف "با تاکید بر اینکه سطح کیفی تورنمنت بین المللی اسلواکی قابل توجه بود، گفت : قهرمانی ایران در حضور تیمهای مطرح اروپایی نشان از پتانسیل بالا و حرکت روبه جلوی بوکس کشورمان دارد.
به گزارش ، علیرضا استکی با اعلام اینکه 16 تیم از اروپا در این رقابتهای معتبر حضور داشتند گفت: ملی پوشان ایران موفق شدند در سایه اراده قوی و روحیه بالا به این مهم دست یابند. من و سرمربی اوکراینی تیم ملی از عملکرد بوکسورها رضایت داریم و امیدواریم این توانمندی و اعتماد بنفس ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان نیز به نمایش درآید.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان درس‌های گرانبهایی از حضور در اسلواکی آموخت ، اضافه کرد : این تورنمنت سخت ترین میدانی بود که تجربه کرده بودیم. البته بوکسورهای ما در برخی از اوزان که امید کمتری داشتیم، درخشان ظاهر شدند و ثابت کردند حرفهای زیادی برای گفتن دارند.
مربی تیم ملی بوکس کشورمان اضافه کرد : هرچه این برنامه ها در دستور کار باشد ضریب تجربه و انگیزه بوکسورهای ما نیز افزایش خواهد یافت و طبعا آنها بیش از پیش می توانند خودباورتر به روی رینگ بروند.
استکی  در پایان ابراز امیدواری کرد انسجام و همدلی که میان مسوولان فدراسیون ، کادر فنی و ملی پوشان وجود دارد باعث خواهد شد تیم ملی در عرصه مسابقات معتبر آسیا و جهان به توفیق برسد.
انتهای پیام/


برچسب ها: تیم ملی بوکس استکی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *