اقدامات سیاسی جبهه یکتا غیر قانونی است

13:02 - 02 تير 1394
کد خبر: ۵۶۲۱۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اقدامات سیاسی جبهه یکتا غیر قانونی است و اعضای این جبهه اگر می خواهند در قالب یک تشکل سیاسی فعالیت کنند باید حتما به دنبال مجوز باشند.
به گزارش خبرنگار سیاسی میزان محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور ظهر امروز در حاشیه مراسم  اولین سالگرد ارتحال آیت الله محمدی گیلانی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال پیرامون تعداد استعفاء دهندگان برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: چون افراد و مسئولان استعفای خود را به دستگاههای متبوع خود ارائه  می دهند بنابراین وزارت کشور اطلاع دقیقی از تعداد استعفاء دهندگان ندارد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون نامه دبیر شورای نگهبان به وزیر کشور در رابطه با روشنگری در خصوص جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیکی گفت: هر اقدامی که وزارت کشور بخواهد انجام دهد و نیاز به تایید شورای نگهبان داشته باشد حتما این کار را انجام می دهد.

مقیمی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون فعالیت سیاسی جبهه تازه تاسیس یکتا گفت: در میان احزاب و تشکلهای سیاسی جبهه یا حزبی با عنوان یکتا نداریم بنابراین اقدامات سیاسی آنها غیر قانونی است و اگر آنها می خواهند در قالب یک تشکل سیاسی فعالیت کنند باید حتما به دنبال مجوز باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور در پایان در پاسخ به سوالی در رابطه با اقدامات وزارت کشور برای مقابله اخلال گران مراسم سخنرانیها بیان کرد: وزارت کشور با برهم زدن مراسم های رسمی مخالف است و در صورت شناسایی افراد اخلالگر آنها را تحویل دستگاه قضا می دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *